Oriflame i samarbete med Elin Kling!
Under Mercedes-Benz Fashion Week Stockholm lanserar Oriflame ett nytt makeupvarumärke, The ONE, och inleder dessutom ett samarbete med trendsättaren och modeexperten Elin Kling.
Oriflame är officiell huvudsponsor och exklusiv makeupsponsor till Mercedes-Benz Fashion Week Stockholm och det nya makeupvarumärket The One kommer att användas på catwalken under modeveckan.
I samband med lanseringen av det nya makeupvarumärket har Oriflame inlett ett samarbete med flera inflytelserika och internationella trendsättare, makeupartister, bloggerskor, stylister och journalister som tillsammans bildar The ONE Collective. Den svenska modeprofilen och framgångsrika entreprenören Elin Kling blir global ambassadör för The ONE Collective och kommer tillsammans med de andra trendsättarna att bevaka de senaste skönhets- och modetrenderna åt Oriflame och dela med sig av tips och inspiration.
”Det är en ära att få vara den globala ambassadören för Oriflame, ett företag som jag verkligen beundrar för dess värderingar och kunskap inom skönhet. Jag ser fram emot att inspirera Oriflames kunder världen över genom att dela med mig av min kreativitet och expertis,” säger Elin Kling.
Lanseringen av The ONE blir den största någonsin i Oriflames historia.
”Vi är fantastiskt glada över att samarbeta med Elin Kling och The ONE Collective. Med sin erfarenhet kommer de att kunna inspirera våra konsumenter och konsulenter att uppnå sina skönhets- och modedrömmar,” säger Johan Rosenberg, Executive Vice President Global Marketing and R&D.